Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Mooie Libel op zich.
Waarom de ene soms veel roder is dan de andere, misschien heeft dat met levensduur of geslacht te maken,
geen idee maar misschien leren we dat hier nog op onze oude dag
De bg was blijkbaar vrij druk en komt nogal wattig over, die beestjes kiezen niet altijd het leukste plekje.
Bedankt Frans. De Bruinrode is zowiezo al iets minder rood dan de Bloed of Steenrode. De vrouwtjes starten zelfs geel en gaan dan over naar lichtbruin tot bruin met de levenslijn. Ik heb nog een andere met een betere en rustigere achtergrond maar das voor morgen 🤣
Mooi Pholie! Blijkbaar vrij dukke achtergrond, de toegevoegde blur valt net iets teveel op, vooral rond de kop is de overgang nogal hard. Verder mooie plaat!
Oorspronkelijk geplaatst door Mattias FurniereBekijk bericht
Mooi Pholie! Blijkbaar vrij dukke achtergrond, de toegevoegde blur valt net iets teveel op, vooral rond de kop is de overgang nogal hard. Verder mooie plaat!
Bedankt Mattias,
Er is echter geen extra blur toegevoegd rond de kop. Er is wat vignetting toegepast en de sterkere blur start pas vanaf de eerste blaadjes van de netel naar beneden toe. Ik snap de reactie wel maar wat je ziet is de combo van de rechter voorvleugel met een donkere plek in de bg. Ik vond de drukke BG niet echt storend omdat netels nu eenmaal meestal in groep staan en het had idd een wat dromerig effect. Persoonlijk hou ik ook niet echt van drukke BG's trouwens maar soms is het kiezen tussen het weergeven van het biotoop of een bijna egale vlek
Comment