Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verpakte zaadjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Verpakte zaadjes

Last edited by bommasien; 14 augustus 2019, 13:04.
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Re: Verpakte zaadjes

geld !
    Judaspenning hé

Ik zag het geheel liever een tikkeltje scherper
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      geld !
      Judaspenning hé

Ik zag het geheel liever een tikkeltje scherper
      Met alle respect, de scherpte(waar ik meestal mee in de mist ga) vind ik hier in deze ondergeschikt en net genoeg. Bedankt voor de reactie en de naam vd plant, ik leer hier continu bij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
        Met alle respect, de scherpte(waar ik meestal mee in de mist ga) vind ik hier in deze ondergeschikt en net genoeg. Bedankt voor de reactie en de naam vd plant, ik leer hier continu bij.
        Dag Sien,

Ik heb op verschillende foto's van u ook al eens gereageerd ivm de (soms ontbrekende, beste scherpte). Voornamelijk in het macro segment.
        Helaas heeft u daar zelden of nooit een reactie op gegeven.

Moet ik nu uit uw reactie op Frans zijn commentaar afleiden dat die goedbedoelde commentaren steeds nutteloos geweest zijn? We willen alleen maar helpen hoor.
        Als u in dit geval de scherpte ondergeschikt vindt, dan kan ik daar zeker mee leven en wil ik uw visie voorop stellen.

Maar dan vraag ik me af of ik (we?) ivm dit gegeven nog iets moet(en) zeggen of dat ik (we) daar beter geen energie meer instop(pen)?

Het ene fotografisch aspect vraagt nu eenmaal om een betere en juist geplaatste DoF en scherpte dan in andere rubrieken.
        Of ben ik me hier weeral onsympathiek aan het maken terwijl ik het wel goed bedoel?

EDIT: in andere rubrieken heb je zeker al laten zien dat je het totaalplaatje mooi voor elkaar krijgt. Dus daar ligt het zeker niet aan

Grtz,
        Kurt
        Last edited by Kurrrt; 14 augustus 2019, 16:14.

Comment

Judaspenning idd, een prachtige paarse bloem en ook prachtige zaadjes! Een plant dus met 2 levens. Ik zou hier zelfs Z/W durven gaan. Had hem ook iets lager gecropped indien mogelijk zodat het laatste zaaddoosje aan de stengel komt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk bericht
            Dag Sien,

Ik heb op verschillende foto's van u ook al eens gereageerd ivm de (soms ontbrekende, beste scherpte). Voornamelijk in het macro segment.
            Helaas heeft u daar zelden of nooit een reactie op gegeven.

Moet ik nu uit uw reactie op Frans zijn commentaar afleiden dat die goedbedoelde commentaren steeds nutteloos geweest zijn? We willen alleen maar helpen hoor.
            Als u in dit geval de scherpte ondergeschikt vindt, dan kan ik daar zeker mee leven en wil ik uw visie voorop stellen.

Maar dan vraag ik me af of ik (we?) ivm dit gegeven nog iets moet(en) zeggen of dat ik (we) daar beter geen energie meer instop(pen)?

Het ene fotografisch aspect vraagt nu eenmaal om een betere en juist geplaatste DoF en scherpte dan in andere rubrieken.
            Of ben ik me hier weeral onsympathiek aan het maken terwijl ik het wel goed bedoel?

EDIT: in andere rubrieken heb je zeker al laten zien dat je het totaalplaatje mooi voor elkaar krijgt. Dus daar ligt het zeker niet aan

Grtz,
            Kurt
            Uiteraard apprecieer ik uw goede bedoelingen en hou ik zeker rekening met de raadgevingen en commentaren. Mijn reactie zegt enkel dat ik in deze de beperkte scherpte wel ok vind.Dat kan toch nietwaar? Ik bijna niet reageren is omdat deze foto dan weer bovenaan komt te staan en als ik de mist inga dan mag de foto snel zakken.Want negatieve of positieve reacties lokken dan weer gelijkaardige reacties uit. Weet wel dat ik met beperkte middelen en zeer gevoelsmatig zonder het technische fotografeer.

Comment

zoals je zelf zegt het is jou foto en het is jou smaak , maar wij bekijken het natuurlijk van uit ons standpunt en onze smaak natuurlijk al heb jij het laatste woord ,maar ook dat laatste woord horen we graag
              ikzelf zou de DOF meer dichtgeknepen hebben ,nu is althans voor mij dat klein randje scherpte net iets te weinig in het geheel ,het valt niet direct op . De contrasten vind ik dan wel weer mooi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                zoals je zelf zegt het is jou foto en het is jou smaak , maar wij bekijken het natuurlijk van uit ons standpunt en onze smaak natuurlijk al heb jij het laatste woord ,maar ook dat laatste woord horen we graag
                ikzelf zou de DOF meer dichtgeknepen hebben ,nu is althans voor mij dat klein randje scherpte net iets te weinig in het geheel ,het valt niet direct op . De contrasten vind ik dan wel weer mooi
                ok begrijp ik ,'k poging ondernemen,dank!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                  Uiteraard apprecieer ik uw goede bedoelingen en hou ik zeker rekening met de raadgevingen en commentaren. Mijn reactie zegt enkel dat ik in deze de beperkte scherpte wel ok vind.Dat kan toch nietwaar? Ik bijna niet reageren is omdat deze foto dan weer bovenaan komt te staan en als ik de mist inga dan mag de foto snel zakken.Want negatieve of positieve reacties lokken dan weer gelijkaardige reacties uit. Weet wel dat ik met beperkte middelen en zeer gevoelsmatig zonder het technische fotografeer.
                  Natuurlijk vind ik uw visie ok. Gaf ik ook reeds aan.
                  Het ontbreken op reacties op andere commentaren ivm deze materie gaf eerder de aanzet tot deze reactie.

Je hebt gelijk als je hier uw eigen gevoel en visie wilt doordrukken en/of benadrukken
                  Maar als je de foto's post, mogen er ook anderen hun (subjectieve) mening over uitspreken. En ze zijn zeker nog steeds goed bedoeld hoor

Comment

Working...
                  X