Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Prachtig Frans, ik ben zeker al benieuwd wat volgt, vooral mijn favoriete diertjes, de weidebeek juffer, maar ook deze vindt ik al heel mooi [emoji106][emoji106][emoji106]
Jammer dat het glaswerk niet toeliet ook de blaadjes scherp af te beelden.
Dat glaswerk zou toegelaten hebben alles scherp te hebben,
de sfeer is dan wel compleet naar de knoppen en je krijgt er een afschuwelijke BG bij.
Wat fotograferen van wilde bloemen betreft hou ik het toch liever bij mijn stijl
Ik steek er geen hand voor in het vuur want ik ben de plant niet lang genoeg blijven observeren maar ik denk dat het wilde peen was.
Voor berenklauw waren de planten veel te klein, 60 tot 70 cm, de gewone (kleine) berenklauw haalt gewoonlijk +/- anderhalve meter.
Er zijn nogal wat schermbloemigen die vrij sterk op mekaar gelijken
Bedankt ook voor jouw reactie !
Achteraf bekeken zal het waarschijnlijk geen wilde peen zijn maar Heggendoornzaad
Comment