Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Atalanta scherp en de achtergrond kunstmatig vervaagd? Met de boord rond de vlinder valt het een beetje te hard op. Dan zie ik toch liever de BG ook scherp.
De Atalanta scherp en de achtergrond kunstmatig vervaagd? Met de boord rond de vlinder valt het een beetje te hard op. Dan zie ik toch liever de BG ook scherp.
Er zijn inderdaad korrelige patronen te zien. Heb daar met LR al last van gehad.
Dat was me idd niet opgevallen en nu kan ik niet stoppen om ernaar te kijken. Jammer, ik zou ook zonder proberen!
Eentje waarbij je de scherpte prima weten te leggen hebt.
De moeite waard om een beetje nauwkeuriger met een brush-tool tot vlak rond de vlinder te gaan imo.
Comment