Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wespspin

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Wespspin

Deze had ik nog nooit gezien. Doordat zij zo laag bij de grond zat was geen gemakkelijke opgave om ook de oogjes in beeld te krijgen

Re: Wespspin

Mooi hé, ook tijgerspin genaamd, en je moet eens hun web bekijken, die maken precies op het einde een zigzag ritsluiting met dubbele spinnerag.
    Wel een beetje drukke achtergrond. je had hier wellicht je diafragma wat meer open kunnen zetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pholie Bekijk bericht
      Mooi hé, ook tijgerspin genaamd, en je moet eens hun web bekijken, die maken precies op het einde een zigzag ritsluiting met dubbele spinnerag.
      Wel een beetje drukke achtergrond. je had hier wellicht je diafragma wat meer open kunnen zetten.
      Geprobeerd maar meer open leverde geen scherp lijfje op met een 180mm en zéér dichtbij tussen dichte begroeiing.

Comment

Achtergrond is te druk, en je hebt het mooiste van hun web niet, de zigzag.
        Spin staat er goed op.
        Zie ook flickr

Comment

Deze had ik ook, met zigzag maar zonder oogjes. Drukke achtergrond is nu eenmaal de habitat van het beestje.

Comment

Hier in mijn buurt is een plek waar het letterlijk vergeven is van deze spinnen dit jaar.
            Veel zitten idd vrij laag in het gras wat het moeilijk maakt om ze zonder drukke BG te fotograferen.

Comment

Working...
            X