Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"Telraam"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] "Telraam"


    Dit is een Bruine Winterjuffer in de ochtendstond natuurlijk.
    Pholie

  • #2
    Re: "Telraam"

    Mooi Pholie! Knappe scherpte (de vergrote weergave is zeker een plus) en mooi met de dauwdruppels! Het web biedt voor mij persoonlijk niet veel meerwaarde, je zou het gerust mogen afsnijden, wat mij betreft althans. Maar dat is puur smaak ;-)
    Hoe dan ook een mooie opname!
    ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
    Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

    Comment


    • #3
      Re: "Telraam"

      Oorspronkelijk geplaatst door Mattias Furniere Bekijk bericht
      Mooi Pholie! Knappe scherpte (de vergrote weergave is zeker een plus) en mooi met de dauwdruppels! Het web biedt voor mij persoonlijk niet veel meerwaarde, je zou het gerust mogen afsnijden, wat mij betreft althans. Maar dat is puur smaak ;-)
      Hoe dan ook een mooie opname!
      Bedankt Mattias,
      Ja wist niet echt of dit nu een meerwaarde was of niet maar vond het een grappig verhaal ... Heb persoonlijk een betere zonder het web, is voor een latere datum deze week. Morgen de Gele Rozenbladwesp :-)

      Pholie.

      Comment


      • #4
        Re: "Telraam"

        Weerom een geslaagde opname al zou ik zelf rechts korte draadjes er croppen, zou een iets rustiger beeld geven.

        Comment


        • #5
          Re: "Telraam"

          Een mooie opname en voor mij heeft het web wel bijkomende waarde aan de foto.
          Zelf zou ik hier focus stacking geprobeerd hebben, zodat het web ook scherp zou zijn.
          Zie ook flickr

          Comment


          • #6
            Re: "Telraam"

            Iets beter gepositioneerd qua standpunt zouden de druppels op het web uw titel de juiste draagkracht gegeven hebben.
            Nu ook geen slechte foto op zich natuurlijk. Maar ik houd persoonlijk wel van en leuke en passende combinatie 'beeld - titel'.

            Comment

            Working...
            X