Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bontjasje
Collapse
X
-
-
-
Re: Bontjasje
Ik kan uw groot formaat niet bekijken via TinyPic (en ik ga me er ook niet op inschrijven om die reden).
De bewegingsonscherpte is hier overduidelijk aanwezig. Ik kan moeilijk aannemen dat je dat zelf niet ziet op uw scherm alvorens zo'n foto te posten.
Ik heb van u al mooi én scherp werk gezien (buiten de macro om). Maar ik kan hier niet meer meegeven dan de harde feiten.
Degelijke en goed geplaatste scherpte zijn essentieel bij macro fotografie.
Mag ik vragen wat de exifs en gebruikte lens zijn?
Grtz,
Kurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk berichtIk kan uw groot formaat niet bekijken via TinyPic (en ik ga me er ook niet op inschrijven om die reden).
De bewegingsonscherpte is hier overduidelijk aanwezig. Ik kan moeilijk aannemen dat je dat zelf niet ziet op uw scherm alvorens zo'n foto te posten.
Ik heb van u al mooi én scherp werk gezien (buiten de macro om). Maar ik kan hier niet meer meegeven dan de harde feiten.
Degelijke en goed geplaatste scherpte zijn essentieel bij macro fotografie.
Mag ik vragen wat de exifs en gebruikte lens zijn?
Grtz,
Kurt
mijn exifs zijn iso 200-116mm-f/9-1/160s Sigma 28-200 macro tussenringenvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtIk zag dit idd niet ,nu flickr geprobeerd
mijn exifs zijn iso 200-116mm-f/9-1/160s Sigma 28-200 macro tussenringen
Ik probeer maar mee te denken waarom de scherpte hier niet goed is (hogere mm's tov de ingestelde sluitertijd of beweging van het onderwerp zelf).
Stabilisatie op lens of body aanwezig?
Je zag deze onscherpte niet zelf zeg je. Enig idee waarom?
Grtz,
Kurt
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk bericht28-200mm lens + tussenringen zeg je. Op welke brandpuntsafstand heb je hier de lens gezet (en wat is de effectieve brandpuntsafstand icm de tussenringen dan als je dat moest weten?)
Ik probeer maar mee te denken waarom de scherpte hier niet goed is (hogere mm's tov de ingestelde sluitertijd of beweging van het onderwerp zelf).
Stabilisatie op lens of body aanwezig?
Je zag deze onscherpte niet zelf zeg je. Enig idee waarom?
Grtz,
Kurt
My 2 cents.
Comment
Comment