Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eentje met nogal wat Lilybie-învloed waarvoor dank.
+ hieronder het origineel
het was fijn om op de plaats van de misdaad wat oude bekenden te ontmoeten,
naast Liliane waren daar ook Chrit, Dominiek en Bopatje, het voelde als een soort bd-workshop uit de goede oude tijd
Last edited by Frakske; 18 juli 2019, 11:56.
Reden: vergelijking origineel
Knalgroene en blauwe achtergronden verminder ik soms ook omdat ze teveel de aandacht trekken, helemaal wegfilteren moet kunnen.
Samen met de glittertechniek een zeer mooi werk van een ervaren fotograaf.
Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhotoBekijk bericht
Heel mooi beeld, Frans - ik vind het bloempje zo alleen wel erg onnatuurlijk ogen. Ik ben toch benieuwd naar de kleurenversie.
Grt, Ingrid.
Ingrid je wist mij te vermurwen, eigenlijk gaf je opmerking ivm dat bloempje de doorslag.
Ik maak nog wel eens een versie waar ook dat ok is maar in LR alleen is dat een beetje werk voor een drukke opa (ik ben geen PS-mens)
Je Dambordje knalt er mooi uit tegen de leuke BG
Idd beetje jammer dat het terugschroeven van de saturatie ook de bloem meegenomen heeft. Zoals je zelf zegt: een beetje werk in LR om dat plaatselijk aan te pakken.
Comment