Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhotoBekijk bericht
Op een mooie ochtend bij de weidebeekjuffers...
Deze benadering kan ik harder appreciëren dan een zoveelste perfecte weergave van een weidebeekjuffer zoals we ze hier meermaals gepresenteerd krijgen...
Heel mooi gebracht Ingrid!! (speciale lens gebruikt voor het cirkelvormige bokeh?)
Deze benadering kan ik harder appreciëren dan een zoveelste perfecte weergave van een weidebeekjuffer zoals we ze hier meermaals gepresenteerd krijgen...
Heel mooi gebracht Ingrid!! (speciale lens gebruikt voor het cirkelvormige bokeh?)
Grtz,
Kurt
Dank je wel, Kurt! Ja, ik streef wel vaak naar sfeer omdat dat ook een beetje het gevoel weergeeft dat je op zo'n ochtend hebt. Het lensje is een oude analoge Super Takumar 50mm f/1,4.
Ook Bouk, dank voor de waardering!
Grt, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhotoBekijk bericht
Dank je wel, Kurt! Ja, ik streef wel vaak naar sfeer omdat dat ook een beetje het gevoel weergeeft dat je op zo'n ochtend hebt. Het lensje is een oude analoge Super Takumar 50mm f/1,4.
Ook Bouk, dank voor de waardering!
Grt, Ingrid.
Super Ingrid!!
Ben echt blij voor u dat je met uw foto's wat verder geraakt bent dan de 'doorsnee' fotograaf.
Sfeer is alles. Zeker in uw 'werkgebied'.
Succes verder en ik hoop zeker nog wat werk van u te mogen bekijken!
Uw serie ivm de 'Jan van Genten' is echt wel heel mooi gebracht. Hopelijk heb je hier succes mee!
Knappe belichting en bokeh; een beeld met verhaal!
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Deze benadering is inderdaad origineler en creatiever dan een 'perfecte weergave'. Je hebt een sterk fotografische blik.
Een perfecte weergave kan ook mooi zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door Raf RaeymaekersBekijk bericht
Heel mooi, zie ik graag zoiets.
Maar met een "normale" lens is dit moeilijk te doen.
Groeten,
Raf
Dank je, Raf.
Elke lens heeft natuurlijk zijn specifieke bokeh. Maar ook met mijn "normale" Nikon 50mm f/1,8 kan ik heel exuberante resultaten bereiken. Lichtjes anders, maar ook heel sfeervol.
Grt, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Comment