Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvanckyBekijk bericht
Mooie zachte kleuren maar de helderheid zo naar beneden halen vind ik wat minder. Denk dat er andere manieren zijn om een soft focus te krijgen.
Bedankt Evelyn, het is in de schaduw gefotografeerd, de vruchtjes die tussen de dorre blaren gelegen hadden oogden eerder flets ? Ik ben initieel bij helderheid te ver naar links gegaan en dat was niet nodig geweest, integendeel.
Ik heb gewoon de foute versie gepost zag ik achteraf. De andere versie oogt zelfs beter omwille van de scherpte
Ik heb de latere versie er nu bij geplaatst
Dat bedoelde ik ook. De update is scherper nu en beter. Helderheid heeft niets te maken met lichter maken maar met scherpte en duidelijkere lijnen. Is mooi nu.
Comment