Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Restjes in de diepvries
Collapse
X
-
-
Re: Restjes in de diepvries
Jammer dat het dominante blad onscherp is hoor !
Als je een vierkante uitsnede zou maken an de linkerbovenhoek (onderaan zo een 20% niet meenemen) dan zou dat al een veel fraaier beeld opleveren !
dit zal hier voorlopig 1 van mijn laatste reacties zijn, ik ben het zo een beetje beu zelf nog redelijk wat te reageren en redelijk wat te posten maar daar erg weinig reactie voor in de plaats te krijgen,
zeker in de rubrieken Makro ... en Abstract ...
Met dank aan de mensen die wel van goede wil warenbedankt om te kijken of te reageren, frans !
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtJammer dat het dominante blad onscherp is hoor !
Als je een vierkante uitsnede zou maken an de linkerbovenhoek (onderaan zo een 20% niet meenemen) dan zou dat al een veel fraaier beeld opleveren !
dit zal hier voorlopig 1 van mijn laatste reacties zijn, ik ben het zo een beetje beu zelf nog redelijk wat te reageren en redelijk wat te posten maar daar erg weinig reactie voor in de plaats te krijgen,
zeker in de rubrieken Makro ... en Abstract ...
Met dank aan de mensen die wel van goede wil waren
Wat ik al vermeld heb, is dat ik soms in de HoF of zelfs in gewone rubrieken inzendingen voor de eerste keer tegenkom. Daar heb ik nog geen oplossing voor.
bedankt voor de reacties die u me al bezorgd hebt in het verleden.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
ik volg Frakske zijn uitleg qua scherpte,
ik zou de scherpte ook wat meer op het voorste blad gelegd hebben, niet volledig maar toch wa meer
spijtig te lezen da frakske minder respons ga geven
mvg Tweettybd0379be
Comment
Comment