zeer knap beeld; had links niet wat minder gemogen ?
In mijn eerste macro-jaren, ondertussen zo een 40 jaar geleden zou ik dezelfde vraag misschien gesteld hebben, ik zou het ook eerder allemaal nipt ingekaderd hebben.
Nu tracht ik eerder een fotografisch totaalbeeld na te streven dat ook op dat punt naar mijn gevoel ok is in plaats van een vol beeld met alles zo groot mogelijk.
Een soort evolutie waar ik zelf best tevreden mee ben.
Dat wil niet zeggen dat ik verregaande macro niet mooi kan vinden maar voor mezelf zit ik dikwijls liever in de close-up hoek van deze afdeling.
Bedankt voor de reacties !
Heel knap, het mooie licht die door de porselein schijn + de bezoeker, vind de compo en uitsnede perfect en mocht voor mij in de Showcase
Bedankt Patrick, Als ik "Showcase" aanduid is dat gewoon een "accident" want voor mij is het allemaal 1 pot, ik zie zeer goede beelden in "oordeel" die voor mij SC zijn maar ik zie al te vaak ook het omgekeerde, waarom dan een onderscheid maken denk ik dan
Ook de omgeving speelt een rol bij de opname. Toch vind ik het zwart als achtergrond goed gekozen omdat het onderwerp hierdoor beter tot zijn recht komt
Bedankt Patrick, Als ik "Showcase" aanduid is dat gewoon een "accident" want voor mij is het allemaal 1 pot, ik zie zeer goede beelden in "oordeel" die voor mij SC zijn maar ik zie al te vaak ook het omgekeerde, waarom dan een onderscheid maken denk ik dan
Wel daar heb je groot gelijk in, forum niet verdelen in showcase en oordeel want volgens mij zal oordeel misschien minder bekeken worden denk ik
Comment