Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Mooi, zonder meer. Ik hoop echter dat je de vlinder niet bespoten hebt om hem stil te krijgen en de druppels erop te krijgen. Er zijn immers fotografen die met spuitbussen rondlopen om ondergekoeld water op insecten te spuiten. Vertel me dat het echte dauwdruppels zijn en je niet bij die groep behoort, en dan zeg ik
Mooi, zonder meer. Ik hoop echter dat je de vlinder niet bespoten hebt om hem stil te krijgen en de druppels erop te krijgen. Er zijn immers fotografen die met spuitbussen rondlopen om ondergekoeld water op insecten te spuiten. Vertel me dat het echte dauwdruppels zijn en je niet bij die groep behoort, en dan zeg ik
Het zijn wel degelijk echte dauwdruppels hoor, zondagmorgen was het ( sins lang ) nog eens fris genoeg om nevel tot stand te brengen. Heerlijk om in rond te lopen en te fotograferen, spuitbussen en andere rommel horen daar niet bij .....bedankt voor de reactie !
Dat dit het effect van de dauw is dat zie je zo hoor, dit is het resultaat van nevel, koelte, lichte trillingen en oppervlaktespanning, dat is gewoonweg niet nabootsbaar, dat is het geduldige werk van de natuur
De vorm en de hechting van de druppeltjes is dan zo specifiek en herkenbaar voor iemand die dergelijke dingen in de vroegte observeert !
Dat zijn dan geen fotografen maar egotrippers en show-offs, ... echte fotografen hebben eerbied voor hun object, of het nu gaat over een mens, dier, plant, zelfs een stuk ijzer of plastiek!
Comment