Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Weer één als de velen die hier zijn ei komt leggen en daarna weg is, en reageren op een ander zijn foto's is te lastig,
Ik begrijp de frustratie van Patrick T volkomen, het was hier op dit forumonderdeel ooit wel anders maar ik vrees jammer genoeg dat het nooit meer terug komt.
Het is wel een van de belangrijke redenen waarom er hier meer en meer afhaken.
Daarvoor moet hij zijn frustratie niet op mij uitwerken he, als ik op elke foto moet reageren, dan ben ik volgend jaar nog bezig. Als ik foto's zie die mij echt aanspreken dan reageer ik wel eens.
Nu stel ik mij eens de vraag of dat alleen bij mij is, of werk je frustratie ook zo op anderen af?
Als ik zie dat ik 200 bezoekers heb en er is er maar één die reageert, daar lig ik nu echt niet wakker van ze :-(
Comment