Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De compositie vind ik mooi maar je zou de hooglichten moeten temperen omdat de bovenste vleugel uitgebeten is. Ik vind het heel grappig dat hij naar jou kijkt! Dat zie ik zelden op composities zoals deze van jou.
De compositie vind ik mooi maar je zou de hooglichten moeten temperen omdat de bovenste vleugel uitgebeten is. Ik vind het heel grappig dat hij naar jou kijkt! Dat zie ik zelden op composities zoals deze van jou.
Dag Jonggolde,
Daarom dat ik hem geplaatst heb, naast de zachte kleuren van de BG vond ik de blik in zijn ogen wel verrassend. De hooglichten zijn nochtans getemperd en het histogram vertoont geen uitgebeten delen. Mijn scherm is niet gekalibreerd, maar een histogram liegt (normaal gezien ;-) ) nooit, dacht ik toch :-)
Mooi maar ik zou de hoge lichten toch wat meer terugschroeven, het zou het beeld toch ten goede komen.
Het histogram zal wel ok zijn maar het histogram houdt geen rekening met het feit of iets al dan niet aangenaam kijkt
mooi beeld, zekermet dat hoofdje; De vage paarse bloem in de rechter bovenhoek trekt wel de aandacht weg. De kleurdichtheid daar wat verminderen of het beeldformaat wat aanpassen ?
Mooi maar ik zou de hoge lichten toch wat meer terugschroeven, het zou het beeld toch ten goede komen.
Het histogram zal wel ok zijn maar het histogram houdt geen rekening met het feit of iets al dan niet aangenaam kijkt
mooi beeld, zekermet dat hoofdje; De vage paarse bloem in de rechter bovenhoek trekt wel de aandacht weg. De kleurdichtheid daar wat verminderen of het beeldformaat wat aanpassen ?
Ik vond de herhaling in de BG net een meerwaarde, maar misschien moet ik de verzadiging daar wel wat terug schroeven of het paars toch iets minder prominent in beeld laten komen.
Oorspronkelijk geplaatst door Mattias FurniereBekijk bericht
Ik vond de herhaling in de BG net een meerwaarde, maar misschien moet ik de verzadiging daar wel wat terug schroeven of het paars toch iets minder prominent in beeld laten komen.
Ja, dan volstaat het temperen van de hoge lichten alleen op het koolwitje hé als het u in de bg te donker zou gaan lijken
Comment