Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
She did it !!
Collapse
X
-
[Showcase] She did it !!
Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07Labels: Geen
-
-
Re: She did it !!
op zich een mooi beeld, maar ik begrijp de combinatie met de titel niet. (niet iedereen hier heeft kunstonderwijs achter de rug, sorry)mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
CMM, ik heb zondagtekenschool achter de rug, maar dat is 55 jaar geleden. M.a.w. echt kunstonderwijs heb ik niet genoten. Ik heb een ruime fantasie, dat wel. Ik zie een figuurtje in de bloem met een grote hoed op. Bovendien wijst deze bloem duidelijk met een vinger in een richting. Misschien was ze bestolen en riep ze daarom 'she did it'? Weet ik veel.Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PixelDude Bekijk berichtCMM, ik heb zondagtekenschool achter de rug, maar dat is 55 jaar geleden. M.a.w. echt kunstonderwijs heb ik niet genoten. Ik heb een ruime fantasie, dat wel. Ik zie een figuurtje in de bloem met een grote hoed op. Bovendien wijst deze bloem duidelijk met een vinger in een richting. Misschien was ze bestolen en riep ze daarom 'she did it'? Weet ik veel.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Leuke titel, ik zag er een buigende actrice in, zo interpreteerde ik hem. :-)
Speciaal beeld, niet mis :-)Nikon D850 - Sigma 14mm f1.8 (Art) - Sigma 24mm f1.4 (Art) - Sigma 50mm f1.4 (Art) - Sigma 24-70mm f2.8 (Art) - Sigma 150mm f2.8 (macro) - Sigma 105mm f1.4 (Art) nu nog leren fotograferen :-D
Comment
-
-
TmKing ... dat zou ook nog een mogelijkheid zijn temeer omdat ik ze niet heb horen schreeuwen. Foto's zijn nogal stil van aard.Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
Comment