up:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mirte= up
Collapse
X
-
-
Re: Mirte
De oogarts heeft goed werk geleverd blijkbaar
Als je dat rechts en onder een klein beetje cropt en dan redelijk zwaar gaat vignetten dan gaat de aandacht helemaal naar jouw scherpe bloem en minder naar die oninteressante groene delenbedankt om te kijken of te reageren, frans !
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtDe oogarts heeft goed werk geleverd blijkbaar
Als je dat rechts en onder een klein beetje cropt en dan redelijk zwaar gaat vignetten dan gaat de aandacht helemaal naar jouw scherpe bloem en minder naar die oninteressante groene delen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtDe oogarts heeft goed werk geleverd blijkbaar
Als je dat rechts en onder een klein beetje cropt en dan redelijk zwaar gaat vignetten dan gaat de aandacht helemaal naar jouw scherpe bloem en minder naar die oninteressante groene delenvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pholie Bekijk berichtIk volg, stukken natuurgetrouwer dan die libel naar mijn mening. Want die witbalans klopte helemaal niet volgens mij ;-)vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Comment