Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mij geeft het eerder een stekelige uitzicht ipv een prinsenkroontje...😜
Beetje muggenziften spijtig dat de bovenste grasspriet er niet helemaal op staat...
Niettegenstaande bedankt voor dit beeld , had deze plant nog niet eerder gezien laat staan de naam gekend...👍
Mij geeft het eerder een stekelige uitzicht ipv een prinsenkroontje...��
Beetje muggenziften spijtig dat de bovenste grasspriet er niet helemaal op staat...
Niettegenstaande bedankt voor dit beeld , had deze plant nog niet eerder gezien laat staan de naam gekend...��
Groetjes
Freddy
Deze juffer was al over haar hoogtepunt heen, dat zie je aan de zaadbol die zich begint te vormen :-) (het kroontje). Ik sluit me aan met de spriet, misschien volgende keer verticaal nemen/croppen?
Maar het blijft een mooi bloempje die zich heel gemakkelijk uitzaait trouwens.
Mij geeft het eerder een stekelige uitzicht ipv een prinsenkroontje...
Niettegenstaande bedankt voor dit beeld , had deze plant nog niet eerder gezien laat staan de naam gekend...
Comment