update ,getracht wat meer te ontruisen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
oogcontact+ update
Collapse
X
-
-
Re: oogcontact
Ik volg mijn voorgangers, spijtigste van de prent is de dikke afgebroken stengel links !
Comment
-
Eens iets anders en best wel geslaagd, maar zoals reeds aangehaald wel spijtig van de grote hoeveelheid ruis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk berichtOndanks het feit dat er veel ruis in de foto zit vind ik hem toch wel iets hebben
Het is in ieder geval een leuke waarneming.
Mvg YvesOorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtBeetje hard afgewerkt maar wel scherp op de juiste plaats en leuke compo,
Jammer van die zware spriet links maar dat had je niet in de hand héOorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk berichtIk volg mijn voorgangers, spijtigste van de prent is de dikke afgebroken stengel links !Oorspronkelijk geplaatst door elwee Bekijk berichtEens iets anders en best wel geslaagd, maar zoals reeds aangehaald wel spijtig van de grote hoeveelheid ruis.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
Re: oogcontact+ update
wat de ruis en zo betreft, is er al over gedebatteerd. Ik wil alleen toevoegen dat de stand van de libelle mij erg aanspreekt. Origineel.
wat de update betreft : ik mis die spriet rechts (mijn rechter kant, niet van de libelle), het is daar nu zo leeg. Maar goesting en kleur ...
mooimijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
De update is heel mooi geworden
Comment
-
Update is beter (minder ruis), maar het grasje rechts mocht wat mij betreft wel blijven staan. Dat geeft meer evenwicht aan de foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elwee Bekijk berichtUpdate is beter (minder ruis), maar het grasje rechts mocht wat mij betreft wel blijven staan. Dat geeft meer evenwicht aan de foto.
Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalkvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
Comment