Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Compleet uit mijn comfortzone. Bloempjes (zonder bugs) doe ik al bijna nooit. En iets in die kleur fotograferen al zeker niet. Nu kwam het zo uit dat deze in mijn tuin stond met de azalea in de achtergrond (dus geen studiowerk of zo dit).
De compo en de scherpte is dik in orde,
Met de kleur van de BG heb ik het wel moeilijk, als ik zoiets al zou doen dan plaatste ik het bij stilleven/abstract
De compo en de scherpte is dik in orde,
Met de kleur van de BG heb ik het wel moeilijk, als ik zoiets al zou doen dan plaatste ik het bij stilleven/abstract
Toegeven Frans, ik had het er ook moeilijk mee. maar hoe meer ik er naar kijk hoe aangenamer ik het begin te vinden en ik kijk er vaker naar dan naar de klassieke versie met groene achtergrond, wat ik dan op eerste zicht mooier (lees: rustiger vind) maar er ook sneller op uitgekeken geraak.
Begrijp eruit dat je de achtergrond dus zo aan hebt gepast in PS..Dan vind ik dit toch wel bijzonder knap gedaan, met al dat groen is dat toch een precies selectiewerk...Het resultaat mag er zijn..
Begrijp eruit dat je de achtergrond dus zo aan hebt gepast in PS..Dan vind ik dit toch wel bijzonder knap gedaan, met al dat groen is dat toch een precies selectiewerk...Het resultaat mag er zijn..
Nee helemaal niet Jos, lees boven foto, het roze komt van mijn azaleastruik en is dus puur natuur. Dus ik hoop dat je hem nog steeds goed vindt nu je weet dat het geen uitzonderlijk staaltje PS werk is
Comment