Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Knappe opname Patrick..toevallig vloog er vandaag hier eentje in mijn tuin...helaas ging ie niet zitten...was zeker meer dan 3 jaar geleden dat ik er nog eentje zag...zalige bg had je te pakken...
Knappe opname Patrick..toevallig vloog er vandaag hier eentje in mijn tuin...helaas ging ie niet zitten...was zeker meer dan 3 jaar geleden dat ik er nog eentje zag...zalige bg had je te pakken...
Groetjes
Freddy
ik heb ze vorig WE op 4 verschillende plaatsen tegen gekomen ,op de laatste plaats vloog er een koppeltje rond , ook ik heb er nog nooit zoveel gezien op zo een korte tijd , het was wel in de kempen ,bij mij in W-VL is hij bijna niet te zien .
Prachtig Patrick, vind deze nog mooier dan de vorige. Als je nog is naar de Kempen komt waar ik woon laat je het maar weten want kan nog wat bijleren van jou als macrofotograaf
Prachtig Patrick, vind deze nog mooier dan de vorige. Als je nog is naar de Kempen komt waar ik woon laat je het maar weten want kan nog wat bijleren van jou als macrofotograaf
Comment