Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Tot aan de boomstam vind ik het een mooie foto. Is het niet mogelijk om hem te boven en onder croppen zodat het grootste deel van die lelijke boomtak wegvalt? Of is het al een crop? De paddenstoel vind ik erg fraai hoor!
Bedankt voor jullie mening!
Nee het was geen crop, de update heb ik gecropt zoals voorgesteld, zelf vind ik het origineel beeld het betere qua compo en uitstraling maar
wou toch de up plaatsen voor jullie meningen
Groetjes Katrien
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Ik zou er enkel onderaan een stukje afgehaald hebben...de sfeer was namelijk prima, en die valt wat weg in de crop. Zo kom je ook uit op een rechthoekige snede en die past beter (volgens mij hé) bij de vorm van het onderwerp.
Comment