Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Toffe en eens een wat andere benadering van macrofotografie
De afgesneden spriet proberen we altijd te vermijden maar hier stoort het niet.
De nadruk ligt helemaal op totaalbeeld en compo maar toch scherp waar het hoort.
... Aan de stormloop van reacties te zien lijkt het me beter dat ik me houd bij landschapfotografie
Macro en closeup was ooit wel een actiever forumonderdeel, voor mij moet je u niet inhouden, hoe meer zielen hoe meer vreugd maar ik begrijp jouw reactie volkomen.
Op de manier zoals het nu loopt is het voor nieuwkomers ook moeilijk om hier dan enigszins enthousiast te blijven maar wat doet een mens er aan hé ?
Ik ben voornamelijk actief bij macro en probeer zoveel mogelijk te reageren.
Maar deze foto verdient inderdaad wel wat meer reacties.
De pose, dof, scherpte en gekozen bg zorgen voor een knappe totaalplaat.
Toffe en eens een wat andere benadering van macrofotografie
De afgesneden spriet proberen we altijd te vermijden maar hier stoort het niet.
De nadruk ligt helemaal op totaalbeeld en compo maar toch scherp waar het hoort.
Comment