Het Groot Koolwitje lust wel wat van de lavendelstruik ;-)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Groot Koolwitje
Collapse
X
-
‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotographyLabels: Geen
-
-
Re: Groot Koolwitje
Mooi scherp waar het hoort, met dat tongetje. Lavendel staat er ook goed op. En, niet onbelangrijk, zacht licht.
Bg mocht nog rustiger. Zou het kunnen dat die witte vlek dezelfde is als bij je vorige foto? En die diagonaal in de bg is ook niet leuk.
Als het in uw tuin is, zou ik alle storende elementen rond je lavendel wegknippen.
Zelf heb ik veel bloemen en planten in potten staan thuis. Die kan ik dan verplaatsen zodat ik de juiste bg en het juiste licht heb.
Maarre ... goed bezig zo
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtMooi scherp waar het hoort, met dat tongetje. Lavendel staat er ook goed op. En, niet onbelangrijk, zacht licht.
Bg mocht nog rustiger. Zou het kunnen dat die witte vlek dezelfde is als bij je vorige foto? En die diagonaal in de bg is ook niet leuk.
Als het in uw tuin is, zou ik alle storende elementen rond je lavendel wegknippen.
Zelf heb ik veel bloemen en planten in potten staan thuis. Die kan ik dan verplaatsen zodat ik de juiste bg en het juiste licht heb.
Maarre ... goed bezig zo‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtInderdaad mooi scherp op dat oogje en goede compo.
Dat paar strakke lijnen in de bg kan je softwarematig gemakkelijk wat verdoezelen.‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography
Comment
-
Comment