Even dacht ik dat deze bezige bij me een knipoog gaf, niets was minder waar. Het beestje keek tot twee maal toe recht in de lens. Geef gerust jullie mening.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Knipoog
Collapse
X
-
‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotographyLabels: Geen
-
-
-
Re: Knipoog
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtMijn mening? Het licht is nogal hard en de drukke bg links trekt de foto uit balans.
Compo en scherpte zijn de pluspunten.
Tip: fotografeer bij het juiste licht om betere foto's te verkrijgen.‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtHet oog ziet er "vreemd" uit - mijn mening he
Ik denk dat het door het harde licht komt
Peter‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
Comment
-
Deze bij is een vlieg, de blinde bij. Een zweefvlieg soort.
Door de vele haartjes op het oog (men ging er vroeger vanuit de met zoveel haartjes op het oog het diertje
wel blind zou zijn. Vandaar de naam “blinde bij”) moet je precies scherpstellen met het gepast zacht strijklicht
(licht van opzij) voor een beter resultaat.
Groeten,
Eric
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtMijn mening? Het licht is nogal hard en de drukke bg links trekt de foto uit balans.
Compo en scherpte zijn de pluspunten.
Tip: fotografeer bij het juiste licht om betere foto's te verkrijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door extrazone Bekijk berichtDeze bij is een vlieg, de blinde bij. Een zweefvlieg soort.
Door de vele haartjes op het oog (men ging er vroeger vanuit de met zoveel haartjes op het oog het diertje
wel blind zou zijn. Vandaar de naam “blinde bij”) moet je precies scherpstellen met het gepast zacht strijklicht
(licht van opzij) voor een beter resultaat.
Groeten,
Eric
Bedankt voor deze waardevolle comment! Ik wist niet dat het een zweefvlieg soort was... Heel interessant om weten, het vliegt er hier vol van.
Dank je voor de tip i.v.m. het strijklicht, probeer ik zeker even uit in de komende dagen!‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
Comment
-
Hoi Eric,
Ik deed een poging. En inderdaad, ik heb een reeks waarin je mooi het oog ziet veranderen naar het "vreemde" oog van hierboven. Hieronder één van de laatste foto's voor het oog "blind" werd.
Comment
Comment