Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi,
jammer dat de 2e bovenaan zo dicht bij het randje plakt, bij het fotograferen op dergelijke manier zit ik er niet mee om de bloem dan maar gedeeltelijk in beeld te nemen
Mooi,
jammer dat de 2e bovenaan zo dicht bij het randje plakt, bij het fotograferen op dergelijke manier zit ik er niet mee om de bloem dan maar gedeeltelijk in beeld te nemen
Bedankt Frans! Mja, het was een dilemma ;-) Inderdaad, mocht ik iets lager en dichter gegaan zijn... Maar dan was de bloem idd half weg. Volgende keer ga ik er eens geen rekening mee houden en bekijken wat de resultaten geven.
Meer door de knieën gaan (als je rug dat aan kan) en vlak over de bloem fotograferen, dat vind ik beter dan de bloem aansnijden.
Je krijgt dan ook de onderkant van de vleugels meer in beeld. Nu zijn het bijna streepjes.
Meer door de knieën gaan (als je rug dat aan kan) en vlak over de bloem fotograferen, dat vind ik beter dan de bloem aansnijden.
Je krijgt dan ook de onderkant van de vleugels meer in beeld. Nu zijn het bijna streepjes.
Dan moest ik plat op de buik gaan, zat al heel laag. Te laag voor mijn kunnen, blijkt de dagen nadien ;-) Heb er wel nog enkele in de reeks die iets vlakker zijn, maar vond die dan weer te gewoon. Wel een punt i.v.m. de vleugels, ik neem het mee naar de volgende!
Comment