Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Staat heel mooi en beeld en dat tegenlicht werkt prima, daardoor springt het vlindertje er zo uit en krijgen we die mooie schaduw van het achterlijf.
Wat meer diafragmeren had er kunnen voor zorgen dat de ganse omtrek van het vlindertje scherp geweest was,
Ik denk dat de afstand tot wat er in de achtergrond was wel wat diafragmeren toeliet zonder dat die BG storend zou gaan werken in dit geval
Staat heel mooi en beeld en dat tegenlicht werkt prima, daardoor springt het vlindertje er zo uit en krijgen we die mooie schaduw van het achterlijf.
Wat meer diafragmeren had er kunnen voor zorgen dat de ganse omtrek van het vlindertje scherp geweest was,
Ik denk dat de afstand tot wat er in de achtergrond was wel wat diafragmeren toeliet zonder dat die BG storend zou gaan werken in dit geval
Ik ben het hiermee eens, ook dat er meer uit de situatie te halen was.
Indien je het technisch benadert heb je natuurlijk gelijk, maar in 'a split-second' situatie heb je zeker de tijd niet om nog eens effe te kijken of het diafragma optimaal is ingesteld....allé....ik toch niet
Bedankt voor de reactie hoor !
Indien je het technisch benadert heb je natuurlijk gelijk, maar in 'a split-second' situatie heb je zeker de tijd niet om nog eens effe te kijken of het diafragma optimaal is ingesteld....allé....ik toch niet
Bedankt voor de reactie hoor !
Het was niet als kritiek maar als mogelijke tip bedoeld hoor
Ik weet dat het erg zenuwachtige gastjes kunnen zijn, zeker als het zo zonnig is.
Comment