Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ongestoord eten
Collapse
X
-
-
Re: Ongestoord eten
Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk berichtvan registratie naar origineel, vragen : heb ik een foto die niemand anders heeft gemaakt? is ze uniek en niet te herhalen? met andere woorden:heb ik een geheel eigen, originele foto gemaakt? aan u het antwoordvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtJij blijft wel steeds heel vaag in uw comments. Hier kan ik niks mee!
Je hebt inderdaad wat gedaan met de tips over je vorige plaat, scherpte is hier al een pak beter en in het wit zit nog genoeg tekening. Ook de scherptediepte heeft een mooi verloop.
Goed bezig en gewoon door blijven gaan op de ingeslagen weg.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk berichtvan registratie naar origineel, vragen : heb ik een foto die niemand anders heeft gemaakt? is ze uniek en niet te herhalen? met andere woorden:heb ik een geheel eigen, originele foto gemaakt? aan u het antwoord
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtEén van de betere comments die ik de laatste tijd gelezen heb, ook al is het een citaat.
Comment
Comment