Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Alles ligt ook in één vlak, dat van de dof ten gevolge van f6.3
Dat was voldoende om de vlinder scherp te hebben en slechts enkele rustige kleurpatronen in de bg te behouden.
Maar je geeft een terechte opmerking.
Omdat ik zo gefocust was op vlinder en bg, ben ik vergeten de dikte van die bloem in rekening te brengen.
Bij mijn volgende foto (Friends) heb ik met f6.3 meer diepte omdat de vlinder daar iets meer naar voor zit en ik dus, in tegenstelling tot deze foto, ook het begin van de bloem scherp heb.
Volgende keer diafragma dus iets meer dicht knijpen
Comment