Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Pygmee zeepaard
Collapse
X
-
-
Re: Pygmee zeepaard
Wat een ontzettend apart beest om te zien. Kopje goed scherp. Hij boeit mij maar tegelijkertijd word ik er een beetje misselijk van.
-
Dit is geen gemakkelijk onderwerp om te fotograferen...Zeer klein, en ook nog heel moeilijk te vinden...Heb hem ook gefotografeerd, maar niet zo mooi beeldvullend als deze...Knap hoor..
Zou hem wel nog wat naverscherpen, vind hem nu wat soft ogen..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
en er zit nog een klein geel beestje voor, ik gok op een soort garnaal maar kan er dik naast zijn. Misschien een spookkreeftje?Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
-
-
wat een mooie camouflage heeft dit beestje
scherpte is voor mij ok als het in de vrije natuur genomen is wetende dat er altijd deining in het water zitGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichtwat een mooie camouflage heeft dit beestje
scherpte is voor mij ok als het in de vrije natuur genomen is wetende dat er altijd deining in het water zit
Maar het is fantastisch om mijn twee hobby's, fotografie en duiken te kunnen combineren. Het is telkens opnieuw een wondere wereld!
Allen bedankt om te kijken en voor jullie mening!
Fabrice,
Ps over camouflage gesproken; soms zoeken we ze wel meer dan een half uur op koraal van amper 0,25 m2 vooraleer we ze vinden.Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment
-
Comment