[url=https://flic.kr/p/RfS6wm]
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Carnaval onder water
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Carnaval onder water
Dichtbij Tulamben te Bali begin dit jaar.Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment
-
Ja het wrak is ook prachtig, heb in de buurt over meerdere jaren een 80-tal duiken en door het lava-zand is de streek uitstekend voor allerlei uitzonderlijke kleine dieren en vissen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er overdag even bijzondere zaken zag als tijdens de nachtduiken.Groeten,
Fabrice,
Comment
-
-
Wat een pracht!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Het zijn er zelf twee!Groeten,
Fabrice,
Comment
-
Lijkt me een zeer moeilijk onderwerp. Ik heb nochtans me er nooit mee bezig gehouden
omdat ik niet met mijn hoofd onder water durf.
Des te meer bewondering voor deze opnameHet pad der buitensporigheden leid naar het paleis van de wijsheid.
Comment
-
-
Dank Gepe! Het loont nochtans de moeite je hoofd onder water te steken ;-)
De moeilijkheid is vooral deze te vinden het was een toevalstreffer op 27m diepte.
Gelet het geringe scherptediepte bereik van een macrolens is de moeilijkheid om bewegend in de waterstroming op het juiste moment af te drukken.
Ik probeer onder water niets aan te raken om niets te beschadigen... maar zoals met alles krijg je door de jaren heen wel wat ervaring.Groeten,
Fabrice,
Comment
Comment