Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heb bij het stacken van de foto's de beweging van de antenne erin gelaten om het wat levendiger te maken. Wat vinden jullie ? Groeten van marie7 en de beste wensen voor 2017!
Ze blijven schattig, maar ik heb al beter gezien van u.
De beweging vind ik geen meerwaarde aangezien dit soort foto's juist hun kracht haalt uit de scherpte van het onderwerp.
Het grote oranje vlak is ook niet mijn ding.
Dank voor de reactie ! Altijd fijn om een ander zijn mening te horen, daarom zet ik de foto hier !
Ik vond het eerlijk gezegd hilarisch... zoals beweging met een rastakapsel
Yeah man ... nu je het zegt
Jij fotografeert vaker springstaartjes en ik vind het positief dat je durft af te wijken van de standaard plaatjes.
Uiteindelijk bestaat de kans dat al je foto's op elkaar beginnen te gelijken en de aandacht niet meer vast houden.
Humor, creativiteit, nieuwe invalshoeken ... het kan tot verrassende beelden leiden.
Comment