Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Deze is gewoon al goed zonder meer !
Zelf had ik ofwel de bloemblaadjes bewust meer aangesneden onderaan of anders helemaal niet.
Maar of dat nu uit de losse pols is of niet dat draagt voor de kijker niks bij tot een beeld
Dit is een heel andere tak van fotografie dan waar ik u van ken (en waarin je een topper bent).
Maar je toont al dadelijk dat je ook hier je draai in kan vinden.
Aan de reflectie in het oog en op de rug te oordelen, was er tamelijk wat zon. Maar toch heb je de witte bloem correct weten te belichten.
Bloemblaadjes zou ik inderdaad niet aangesneden hebben.
Dit is een heel andere tak van fotografie dan waar ik u van ken (en waarin je een topper bent).
Maar je toont al dadelijk dat je ook hier je draai in kan vinden.
Aan de reflectie in het oog en op de rug te oordelen, was er tamelijk wat zon. Maar toch heb je de witte bloem correct weten te belichten.
Bloemblaadjes zou ik inderdaad niet aangesneden hebben.
Bedankt voor je compliment kohraya!
Is idd een heel andere tak maar is toch altijd leuk om eens iets anders uit te proberen.
Er was toen volle zon....had ik beter uit de zon gefotografeerd?
Bedankt voor jullie reacties!
Jullie hebben gelijk ivm de uitsnede. Zal er in het vervolg rekening mee houden!
welkom in de macro wereld Pascal
en pas op hoor deze tak van de fotografie is heel erg verslavend
je hebt alvast een heel mooi begin gemaakt
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment