Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tijdens de tuinsafari
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Tijdens de tuinsafari
Als ik een foto bekijk dan houd ik altijd in mijn achterhoofd hoe lastig het is om zo'n beestje vast te leggen...
zo'n springspinnetje is een echte rover dus die hebben heel goed door wat je aan het doen bent en bewegen vaak aan één stuk door.... voordat je hem scherp heb is hij alweer van positie veranderd.... dit aspect meegenomen moet ik zeggen dat ik het een knappe en mooie plaat vind...
Bijv. een vlinder in de ochtenddauw is natuurlijk ook heel mooi, maar daar ligt de knapheid eerder in het vroege opstaan van de fotograaf en het vinden van de vlinder dan in het vastleggen...
Rob,
Comment
-
-
Re: Tijdens de tuinsafari
Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk berichtAls ik een foto bekijk dan houd ik altijd in mijn achterhoofd hoe lastig het is om zo'n beestje vast te leggen...
zo'n springspinnetje is een echte rover dus die hebben heel goed door wat je aan het doen bent en bewegen vaak aan één stuk door.... voordat je hem scherp heb is hij alweer van positie veranderd.... dit aspect meegenomen moet ik zeggen dat ik het een knappe en mooie plaat vind...
Bijv. een vlinder in de ochtenddauw is natuurlijk ook heel mooi, maar daar ligt de knapheid eerder in het vroege opstaan van de fotograaf en het vinden van de vlinder dan in het vastleggen...
Rob,
Comment
Comment