Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Groene bladsnuitkever
Collapse
X
-
-
Re: Groene bladsnuitkever
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtGoed scherp maar mist wat pit maar dat is softwarematig wat te verbeteren hé.
En ik zou bovenaan een klein beetje croppen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht... aanpassingen voor meer pit?
Ik vind de foto persoonlijk ook wat te warm (witbalans).
Comment
-
-
bedankt voor de reacties. Witbalans blijft bij mij altijd wat gokken. Heb wel een grijskaart, maar het moet toch altijd vlug gaan met die beestjes en de ene keer sta ik in de zon, dan is het weer bewolkt en vervolgens sta ik in de schaduw.
In elk geval: bedankt voor de tips.
Comment
-
ik volg - 'sleur' maar even aan die schuivertjes en verder wat croppen (bovenaan / zijkanten en slechts een beetje onderaan) en dan compositie herbepalen
ik vind het zo'n grappig uitziende beestjes - maar ik heb nog nooit het genoegen gehad om ze tegen te komen - hebben ze een voorkeur voor iets of vind je ze enkel op specifieke plaatsen ?
benieuwd naar de update
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door cbr_lady Bekijk berichtik volg - 'sleur' maar even aan die schuivertjes en verder wat croppen (bovenaan / zijkanten en slechts een beetje onderaan) en dan compositie herbepalen
ik vind het zo'n grappig uitziende beestjes - maar ik heb nog nooit het genoegen gehad om ze tegen te komen - hebben ze een voorkeur voor iets of vind je ze enkel op specifieke plaatsen ?
benieuwd naar de update
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtik vind het contrst beter in de up maar de kleuren vind ik dan weer beter in het origineel ,het groen is voor mij iets teik vind vooral de scherpte super !
Comment
Comment