geen bokeh-bubbels maar wel scherper - hoe doen jullie dat voor de voelsprietjes ? scherp / onscherp - allebei scherp door een grotere scherptediepte ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
een ander blauwtje
Collapse
X
-
-
Re: een ander blauwtje
een mooi plaatje...
zelf richt ik mijn aandacht qua scherpte op de vleugeltjes en oogje... bij deze positie houd ik mijn camera evenwijdig aan de vleugeltjes en zorg dat deze geheel scherp zijn, samen met het oogje... v.w.b. de voelsprietjes of die wel of niet scherp zijn daar lig ik (persoonlijk) niet zo wakker van... als je mazzel heb ligt 1 ervan in hetzelfde scherpstelvlak...
-
Mooi hoor, voor mij hoeven die sprietjes niet persé scherp
soms heb je het geluk dat er eentje mooi in hetzelfde vlak ligt terwijl het andere daarachter verstopt zit
stacken is ook een mogelijkheidbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
voor mij hoeven de beide sprietjes ook niet scherp
staat er mooi op dat welGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Mooi plaatje!
Het oog en andere belangrijke delen in het 'vlak' plaatsen; evenwijdig aan het oppervlak van je sensor.BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
-
Comment