![](https://dl.dropboxusercontent.com/u/38492177/april%2016/20160427-IMG_1584-bewerkt.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Chocoaardbei
Collapse
X
-
-
Re: Chocoaardbei
De (zeer smakelijke) aardbei en druipende chocola vind ik heel erg goed gefotografeerd. Er is nog wel een beetje achtergrond zichtbaar aan de linkerkant, is dat de bedoeling? En misschien nog een beetje stoeien met het formaat? Liggend en de aardbei meer naar rechts? Maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtDe (zeer smakelijke) aardbei en druipende chocola vind ik heel erg goed gefotografeerd. Er is nog wel een beetje achtergrond zichtbaar aan de linkerkant, is dat de bedoeling? En misschien nog een beetje stoeien met het formaat? Liggend en de aardbei meer naar rechts? Maar dat is een kwestie van smaak natuurlijkvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtIk heb er (zonder update) een vierkante uitsnede van gemaakt, een liggende versie lijkt mij wel een beetje gek, stromende chocola?
Comment
-
scherpte is goed kleuren zien er ook goed uit...
Wat mij wel stoort is de achtergrond die er door komt en ge gigantische reflectie in de chocolade (waar aan gefoefelt is?)þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk berichtscherpte is goed kleuren zien er ook goed uit...
Wat mij wel stoort is de achtergrond die er door komt en ge gigantische reflectie in de chocolade (waar aan gefoefelt is?)
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y550-L01 met Tapatalkvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtHier is absoluut niks aan gemanipuleerd,foto enkel bijgesneden
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y550-L01 met Tapatalkþú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!
Comment
Comment