Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind het best een verdienstelijke poging.
Maar ik vind het algehele beeld wat te 'rommelig'... (de achtergrond is wat druk en voor een stuk overbelicht)
In het algemeen vind ik het ook wat hard licht...
De scherpte ligt wel goed op die drie 'stokjes' (meeldraden?)
Ik zou vooral zeggen: blijven doorgaan! Ik heb ook een Canon 70D en gebruik voor mijn macro ook een 100mm, en die doen het goed.
Hopelijk ben je hier wat mee...
Compo is ok en scherpte zit op de juiste plaats maar het harde zonlicht gooit roet in het eten.
Beter is om je onderwerp in de schaduw te zetten (door jezelf of een parapluutje te gebruiken) en het licht zal veel mooier verdeeld zijn.
Ook zou ik het licht op het rechtse heldere stukje in de achtergrond wat temperen.
Zeker niet slecht hoor, gewoon blijven oefenen maar dat zal je wel weten hé
de belichting op de bloem vind ik wel mooi
maar zoals gezegd de BG mocht iets rustiger zijn
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment