Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sphodromantis lineola
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Sphodromantis lineola
En het is er onmiddellijk terug 'boenk' op.
Wat een mooi contrast tussen achtergrond, dat beestje (waar ik de naam niet van ga herhalen) en de bloem.
Ook een zeer mooie lichtinval.
TopplaatjeSony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen
-
Oorspronkelijk geplaatst door RBOOM Bekijk berichtEn het is er onmiddellijk terug 'boenk' op.
Wat een mooi contrast tussen achtergrond, dat beestje (waar ik de naam niet van ga herhalen) en de bloem.
Ook een zeer mooie lichtinval.
Topplaatje"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
-
Mooie foto! Heb eigelijk een oproep aan alle fotografen. Ben een beginnende fotograaf (eerder een autospotte, in de buitenlucht op zoek naar mooie autos!) .. ik heb een Nikon d80! En weet echt niet hoe ik die gemakkelijk moet instellen voor perfecte fotos. Kan iemand mij aub helpen! Facebook = Jens Bosmans ik woon in Zoersel.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9295 met TapatalkLast edited by Laurens; 1 april 2016, 22:25.
Comment
-
Prachtige kleuren, super fotoNikon d7100 & d3100 & Fujifilm x100 & Nikon P900
www.flickr.com/photos/stevensquid
Comment
-
knap werk Manuel
en blijkbaar ben ik niet de enige die het druk heeftGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
Comment