Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Naaldbos

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Naaldbos

of moest dit in natuur....

vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Re: Naaldbos

Grappige foto. Ik zou een gedeelte van de bovenkant wegsnijden tot een rechthoekig formaat en het beetje lucht dat je dan nog zien ook even zwart maken.
    http://jonggolde.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jonggolde Bekijk bericht
      Grappige foto. Ik zou een gedeelte van de bovenkant wegsnijden tot een rechthoekig formaat en het beetje lucht dat je dan nog zien ook even zwart maken.
      dan ben ik mijn wolk kwijt
      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Op zijn minst een leuk idee! Ik denk dat ik een nog lager standpunt zou hebben ingenomen en ook een iets grotere dof zou nagestreefd hebben.
        Je wolk zou dan immers ook lager gekomen zijn, nu hangt die daar nogal hoog te hangen en begrijp dus ook de opmerking van jonggolde.
        Neemt niet weg dat dit best leuk/origineel is.
        "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

Comment

Geweldige titel!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk bericht
            Op zijn minst een leuk idee! Ik denk dat ik een nog lager standpunt zou hebben ingenomen en ook een iets grotere dof zou nagestreefd hebben.
            Je wolk zou dan immers ook lager gekomen zijn, nu hangt die daar nogal hoog te hangen en begrijp dus ook de opmerking van jonggolde.
            Neemt niet weg dat dit best leuk/origineel is.
            Inderdaad, goed idee met knappe titel, de uitwerking kon beter zoals boven vermeld
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
            X