Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Marpissa muscosa ♀
Collapse
X
-
-
Re: Marpissa muscosa ♀
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtKnappe algehele scherpte. Niet simpel.
Beetje krap in 't kader links en boven (haartjes raken de rand).
Schaduwzijde tikje aan de donkere kant, maar wel aanvaardbaar.
Groetjes--------
----------Ludwig
Comment
-
Klassieke benadering maar met een mooie, softe bg.
Knap ook dat je de giftanden goed kan zien. En een scherpte om van te snoepen.
Maar je vorige benadering was niet verkeerd hoor, integendeel.
Bij de 2e versie (en ook bij andere foto's van je) zit je weer vrij dicht tegen de rand.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtBij de 2e versie (en ook bij andere foto's van je) zit je weer vrij dicht tegen de rand.Groetjes--------
----------Ludwig
Comment
-
Beide mooi van kleur, scherp en met fijne details.
De krappe ruimte is al aangehaald.
Zie het als een persoon die zo kort bij je staat (jou ruimte) dat het vervelend wordt, en geef
het diertje ook altijd de nodige vluchtruimte (kijkruimte), dit geeft ook een natuurlijker beeld.
Groeten,
Eric
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door extrazone Bekijk berichtBeide mooi van kleur, scherp en met fijne details.
De krappe ruimte is al aangehaald.
Zie het als een persoon die zo kort bij je staat (jou ruimte) dat het vervelend wordt, en geef
het diertje ook altijd de nodige vluchtruimte (kijkruimte), dit geeft ook een natuurlijker beeld.
Groeten,
Eric
Ik zal trachten volgende foto's meer ruimte te geven hier op BD. Voor mijn eigen website wil ik steeds zoveel mogelijk van de spin tonen en is compo enz. ondergeschikt, vandaar.Groetjes--------
----------Ludwig
Comment
-
Zeer knappe scherpe plaatjes met mooie BG. Ook ik volg mbt de krappe ruimte.
Comment
-
Comment