kwam ik laatst tegen tijdens een boswandeling
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
kroostrijk gezinnetje
Collapse
X
-
-
Re: kroostrijk gezinnetje
scherpte ligt volgens mij toch wel goed hoor ,loopt volgens mij zelfs nog door tot de 2de rij hoedjes ,ook vind ik mooi hoe het bovenste stoeltje mooi meebuigt in het verlengde van het hout ,ook vind ik de kleuren heel zacht
enig wat ik miss zou kunnen ziften ,miss mocht heel het pakje wat meer naar links in de foto ,zoo krijg je minder oof in de linker onderste hoek maar ja dan zou de rand van het bovenste stoeltje iets te dicht bij de rand aan komen leunen ,wat ook niet mooi zou zijn , dus laten zoals hij is
Comment
-
Mooie groep en een fijne, onscherpe achtergrond!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Mooie compo, met mooie zachte afwerking. Ook de achtergrond is fraai.
Ik zou waarschijnlijk geprobeerd hebben het hout minder scherp te krijgen, en de scherpte meer op het steeltje van de hoofdrolspeler te brengen. (eventueel met een stack)Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtMooie compo, met mooie zachte afwerking. Ook de achtergrond is fraai.
Ik zou waarschijnlijk geprobeerd hebben het hout minder scherp te krijgen, en de scherpte meer op het steeltje van de hoofdrolspeler te brengen. (eventueel met een stack)
Veel PS-ers zouden dat hout dat in hetzelfde vlak ligt als de voorste hoedrandjes waarschijnlijk wat blurren ...
Bedankt voor de reactiesbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Comment