Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Scherpte en BG ok en geen storende elementen in beeld.
De compo kon misschien iets spannender ?
Echt zo jong zijn ze ook niet meer hé, ze zijn bovenaan duidelijk aan 't verschrompelen ...
De diagonale compositie is zo gekozen om de topjes te benadrukken*, deze staan alle drie precies
op een sterke lijn, de scheiding van zwart en wit van het stammetje eveneens.
Jonge exemplaren (deze zijn ongeveer 0,5mm) zijn nog niet helemaal bestoven (topjes*) met de witte sporen
en oude exemplaren (3 tot 5 cm) zijn volledig zwart en planten zich nog enkel vegetatief voor.
De diagonale compositie is zo gekozen om de topjes te benadrukken*, deze staan alle drie precies
op een sterke lijn, de scheiding van zwart en wit van het stammetje eveneens.
Jonge exemplaren (deze zijn ongeveer 0,5mm) zijn nog niet helemaal bestoven (topjes*) met de witte sporen
en oude exemplaren (3 tot 5 cm) zijn volledig zwart en planten zich nog enkel vegetatief voor.
Groeten,
Eric
Voor alle duidelijkheid, ik zie wat ik zie en ik zal dan in het vervolg de moeite niet meer nemen op jouw topics, hoe goed of hoe slecht ze ook zijn, een goed bedoelde reactie te geven !
Comment