Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
deze vind ik werkelijk super op alle gebied ,heel mooi helder en vooral wordt heel mooi het glimmende oppervlak van het hoedje getoond ,knap werk Frans
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Schoontje, Frans, al zit de belichting (zie lichtvlek boven rechts) een beetje tegen 't randje aan (ik zit wel op een slecht scherm te kijken, dus kan het mis hebben). Wat ik wel heel tof vind, ik de schittering van het licht op het kleine zwammetje.
Grt, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhotoBekijk bericht
Schoontje, Frans, al zit de belichting (zie lichtvlek boven rechts) een beetje tegen 't randje aan (ik zit wel op een slecht scherm te kijken, dus kan het mis hebben).
Grt, Ingrid.
Daar kaart je zo'n lastig punt aan hé Ingrid, in kritische gevallen is het dikwijls op het ene scherm ok en op het andere nochtans ook gekalibreerde scherm dan weer net niet, toevallig zag ik mijn beeld gisteren op andermans scherm en daar was het duidelijk minder goed dan op mijn scherm.
De zwam staat mooi in beeld, maar ook hier de witte vlek net boven het hoedje. Deze vlek laat het hoedje grijzer tonen dan het in werkelijkheid is. Misschien met de clone stempel iets verdoezelen?
Comment