Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bidsprinkhaan
Collapse
X
-
-
Re: Bidsprinkhaan
Mooie toning inderdaad. Voorzichtige belichting ook op het kopje, welk door de beperkte dof extra in de kijker wordt gezet.
Het ene scherpe voelsprietje is een beetje pixel tellen. Misschien gebeurt bij de naverscherping?
Comment
-
Bedankt voor de commentaren. Kohraya, ik begrijp je opmerking ivm voelspriet. Ik heb het origineel nog eens bekeken en ook daar zie je die blokjes duidelijk tevoorschijn komen, het is dus niet echt een gladde voelspriet maar een gesegmenteerde.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtAh zo, bedankt voor de verduidelijking
Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk berichtMooie compo en fijne DOF!Last edited by ericvanhout; 21 september 2015, 07:55.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk berichtGraag gedaan
MerciOorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtprachtig Eric ,lijkt mij een mooie soort te zijn
Comment
-
een zeer knap portret van dit beestjeGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Comment