Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vraag mij af wat de graspollen zijn. Als dat die gele dingen zijn, had je daar beter op scherp kunnen stellen. Als ik die gele dingen wegdenk, blijft er een veel interessantere foto over. Ik vind het een rare foto. Om de een of andere reden boeit hij mij wel. Waarschijnlijk door die "rups" en die kleinere scherpere rechtopstaande punten.
De pollen zijn de bolletjes die het rupsje aan het eten is en de gele sprietjes zijn de meeldraden
van de mannelijke bloeiwijze van deze vrij zeldzame zwarte zegge.
Dit is één enkele opname met een maatstaf 8 op 1 waardoor de aar niet dadelijk herkenbaar is.
Comment