Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vogelmelk
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Vogelmelk
Mooie kleuren en zachtheid!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
-
Dank voor de leuke commentaren.
@Frakske : als ik het goed begrepen heb noemen deze bloemen "vogelmelk" in de volksmond.
@extrazone : lager kon niet meer, ik lag al op mijn buik. Die bloemen kruipen lans de grond.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht@Frakske : als ik het goed begrepen heb noemen deze bloemen "vogelmelk" in de volksmond.
@extrazone : lager kon niet meer, ik lag al op mijn buik. Die bloemen kruipen lans de grond.
Misschien in het vervolg een schop meenemen om een putje te graven hé
Toch een mooi zacht beeldbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Hier noemen ze ook vogelmelk, maar komen niet algemeen voor in het wild.
Ze worden gemiddeld 15cm hoog, het kruid is donkergroen en de bloemen hagelwit met aan de onderzijde het typische groene streepje.
Met de camera (D700) op een pvc plaatje van 150x150x20mm kom ik op 8cm middelpunt lens, laag genoeg voor de meeste bodembewoners.
(en je hoeft geen schop mee te zeulen).
Groeten,
Eric
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtBopatje gaat tevreden zijn dat je hem met mij verwarde hoorTouch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
-
-
die staan er prachtig opGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
Comment