Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Roberke
Collapse
X
-
-
Re: Roberke
Vind de DoF hier toch iets te ontoereikend en de kleuren en (of juist door) de belichting niet optimaal.
Wel een weerkerende tint in de rustige BG. Werkt steeds goed.
Druppels op de rug een leuke plus. Het komt er alleen allemaal niet zo sterk uit bij deze foto vind ik. En ik weet dat jij het zeker wel allemaal voor elkaar krijgt
Grtz,
Kurt
-
kan Kurt hierin wel volgen ,scherptediepte is wat beperkt ,het zijn ook nogal grote kanjers hè ,dat licht heb ik ook al dikwijls voorgehad met die roofvliegen ,de kleuren worden helemaal anders ,ook het contrast valt dan grotendeels weg ,
ik zou hier ook wat meer ruimte hebben gegeven ,zou ook de DOF ten goede hebben gekomen ,ook een beetje spijtig dat zijn pootje juist voor zijn oog en baardje staat ,
maar ik moet natuurlijk aan jou niet zeggen hoe je deze beestjes moet vastleggen hè ,ik denk dat je het zelf ook wel ziet ,daarom was hij waarschijnlijk nog in de schuif blijven liggen
ik vind dan wel de BG heel mooi en soft ,om te eindigen met een positieve noot
Comment
-
Ik kan jullie alleen maar gelijk geven. Hij is niet optimaal ... reden dat hij ook in de schuif is blijven liggen.
Maar ik wou zooooo graag even dat macro gevoel terug hebben ... stomme winter
Soit ... als de beestjes wakker worden, zal ik weer wat kritischer worden voor mezelf
Comment
-
-
Mooie herhaling kleurtoon op de achtergrond, laat ons al uitkijken naar het nieuwe seizoen!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
Comment