Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Schermpjes belicht
Collapse
X
-
Schermpjes belicht
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown -
-
Re: Schermpjes belicht
Er zitten knappe stukken in dit beeld maar ik vind het geheel wat druk Jacques.
Bovendien denk ik(maar kan uiteraard mis zijn) dat je beelden samenbracht met een verschillende kleurentemperatuur waar voor mij althans het linker dominante deel met het rechter dominante deel een strijd voor de aandacht voert, links wint het hier bij mijbedankt om te kijken of te reageren, frans !
-
Het hoeft niet altijd rustig te zijn, hier gebeurt toch wel heel veel maar de diagonale
compositie geeft je toch de nodige houwvast.
Wat de warme achtergrond toon aangaat had ik toch liever de klassieke weg gekozen.
Warm voor de voorgrond en koud voor de achtergrond.
Groeten,
Eric
Comment
-
ik vind hem mooi ,beeld bestaat uit 2 delen maar door de compo stoort het mij niet ,je ogen komen eerst bij het linkse deel en worden automatisch geleid naar het rechtse deel ,in een diagonale lijn ,voor mij geslaagd
dit is mijn eerst commentaar op dit forumdeel sedert een lange tijd ,het wordt hoogtijd dat ik hier eens terugkeer naar al mijn macrovrienden
Comment
-
-
Dank u voor de reacties!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
ik vind deze prachtig
wat je wellicht wel kan doen is die rechtse takjes on de in de hoek wat bluren
zodat de hele aandacht naar het ene schermpje gaatGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
Comment