Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
mooie foto, wel spijtig van de onscherpte achteraan het lijfje
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Je vluchtfoto's zijn allemaal goed scherp. Maar, hetgeen mij telkens opvalt is de centrale compositie.
Je kan je foto's extra cachet geven door ze uit het midden te snijden.
Mooie bg bij deze en wederom knap scherp.
Ik volg Jos ivm de compo.
Bedankt voor de reacties. Ik moet toegeven dat ik de compo bij vluchtfoto's vaak wat centraler heb. Dat omdat ik dat bij dit soort foto's persoonlijk van ondergeschikt belang vind. Ook lenen de omstandigheden zich niet echt ervoor om de compo goed te kunnen bepalen door het tempo van de dieren.
Mooie foto's,en wie ook al geprobeerd heeft om dit te fotograferen,weet wel dat dit allemaal niet zo eenvoudig is.
Ik mis wel de exif.Interesseert mij wel omdat ik hier ook mee bezig ben,maar mijn resultatn kunnen hier niet aan tippen.
Mooie foto's,en wie ook al geprobeerd heeft om dit te fotograferen,weet wel dat dit allemaal niet zo eenvoudig is.
Ik mis wel de exif.Interesseert mij wel omdat ik hier ook mee bezig ben,maar mijn resultatn kunnen hier niet aan tippen.
Sinds kort inderdaad geen exif helaas... Op een of andere manier verdwijnt die bij google. f8, 1/800, iso 320, 300 mm.
Comment